Scouting de Verbinding heeft een gebouw van 260 m2 verdeelt over 3 lokalen. Daarnaast beschikt de groep over een groot buitenterrein en een kampvuurkuil. Het gebouw wordt enkel verhuurd aan jeugd gerelateerde verenigingen. Reserveren van het gebouw gaat via [email protected]. Hier kunt u ook verdere informatie krijgen over beschikbaarheid. Verhuur is alleen op de 2 grote lokalen inclusief compleet ingerichte keuken, toiletten, 1 douche en groot buitenterrein.

In de nabije omgeving; Zwemplas Heidepark en een groot klimbos waarover u op deze link Natuurlijk Heidepark meer info kunt vinden. Deze is op 5 min. loopafstand van onze locatie. Daarnaast ligt ons clubgebouw in een prachtige omgeving dichtbij de Lemelerberg. Hier zijn voor de groepen natuurlijk prachtige fietstochten en hike’s uit te zetten.

In ons mooie dorp zijn we van de nodige gemakken voorzien. Zo vindt u een grote supermarkt, slager, bakker en drogisterij in het centrum. En mocht u nog een wat kleine doe-het-zelf materialen nodig hebben, ook een bouwmarkt vindt u in ons dorp.

Meer info over Lemelerveld vindt u op https://www.sukerbiet.nl/ons-dorp-2/ons-dorp/

Ons gebouw wordt niet verhuurd voor andere bijeenkomsten of feesten zoals familie- / bedrijfsfeesten, vriendengroepen of studentenverenigingen.

Tarieven

Per persoon per nacht Minimum per nacht
Scoutinggroepen € 5,00 € 105,-
Andere jeugd-/sportverenigingen € 5,50 € 125,-

Zit de R in de maand dan zit er een energietoeslag van € 10.00 op per nacht en €15.00 voor 2 overnachtingen.

Overige tarieven

Borgsom € 150,-
Achterlaten vuilnis (weekendkamp / 3 dagen) € 40,-
Achterlaten vuilnis (week / 7 dagen) € 75,-

De route naar ons gebouw kunt u hier vinden.

Buitenterrein

Keuken + bever-/welpenlokaal

Scouts-/slaaplokaal

Klimbos Heidepark

Meer informatie over het klimbos vind je hier.