Op donderdag hebben de welpen hun opkomst van 18.00 tot 19.45.
Ben jij tussen de 7 en de 10 jaar? Heb jij wel zin in een avontuur? Dan kun je welp worden bij onze welpengroep.
Welpen spelen in de wereld van Mowgli uit het Jungle boek. En daar valt van alles te beleven.

Vind jij het leuk om als welp allerlei avonturen te beleven in de rimboe? De oude, grijze wolf Akela, is je begeleider. Je leert veel over de wildernis van Baloe, de bruine beer.  Je kunt ook lekker luisteren naar de mooie verhalen van de oude olifant Hathi. Hij is meer dan 100 jaar oud en heeft veel meegemaakt. Als je welp wordt bij Scouting leer je nog veel meer over dieren.

Even voorstellen aan de leiding

• Ivo Hagedoorn (teamleider) – Akela
  • Chris Hondshorst – Hathi
  • Jasper van Dam – Rikki Tikki Tavi
  • Esther Vedders – Mor
  • Elke ten Have – Jacala
  • Roan ten Have – Chil
  • Wesley Hulsegge – Mang
  • Sepp Withaar – Broer Wolf

Wat doen wij zoal bij de welpen:

• Elk jaar halen wij een insigne om te bewijzen dat wij geslaagd zijn voor een bepaald thema.
  • Elk jaar gaan wij op een weekendkamp met twee overnachtingen en gaan wij op zomerkamp met 3 of 4 overnachtingen in een gebouw
  • Elk jaar is er een ouderavond waarbij we vertellen wat scouting inhoudt en wat wij zoal gaan doen bij de welpen.